سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاغذ دیواری و لمینت و قرنیز - ابزارهای دکوراسیون داخلی

معرفی بازی آمیرزا، بازی حدس کلمات

بازی آمیرزا یکی از معروف ترین بازی های ایرانی است. در این بازی کاربران باید کلمات بازی را حدس بزنند، بازی آمیرزا در کافه بازار به بیش از 5 میلیون نصب رسیده و بالاترین رای را به خود اختصاص داده است. این بازی رایگان است و شما می توانید بدون پرداخت هزینه این بازی را روی گوشی خود نصب کنید.

این بازی توسط موسسه نردبان اندیشه فردا طراحی و منتشر شده است. این بازی در سال 1997 منتشر شد و یکی از محبوب ترین بازی های ایرانی است.

چگونه بازی آمیرزا را شروع کنیم؟

ابتدا این برنامه بازی را به صورت رایگان بر روی گوشی خود نصب کنید و در بازی ثبت نام کنید.

موضوع بازی در صفحه اول حیاط سنتی یک عمارت ایرانی را نشان می دهد. در این بازی همچنین می توانید دوستان خود را برای کسب امتیاز و یا دریافت سکه رایگان به بازی دعوت کنید.

در این بازی فروشگاه هایی وجود دارد که بسته های 2 تا 100 هزار تومانی را ارائه می دهند. این بازی بیش از 800 مرحله دارد و پس از اتمام مرحله 16 محدودیت زمانی نخواهید داشت.

برای یادگیری سریعتر این بازی حتما راهنمای کامل بازی را مطالعه کنید. راهنمای شما در این بازی پیرمردی با لباس سنتی است.

بازی را شروع کنید

در آمیرزا تعدادی حروف در سینی نقره ای وجود دارد که باید آنها را شناسایی کنید. هرچه بیشتر در این بازی پیشرفت کنید، جداول و توانایی تشخیص کلمات دشوارتر می شود.

در پایان هر مرحله جعبه هایی پر از سکه دریافت خواهید کرد. همچنین پس از رسیدن به حدنصاب حداقل برای تشخیص کلمه، جایزه دریافت خواهید کرد.

همچنین میزان اعتبار شما در میان میرزاهایی که از دیگر کاربران این بازی هستند افزایش می یابد. اعلام شده است و پس از گذراندن مرحله 26 می توانید این بازی را روزانه انجام دهید.

برنامه ای در بازی روزانه وجود دارد که اگر بازی را روزانه کامل کنید; ستاره ای به شما اختصاص داده می شود.

هر فصل از بازی به پایان می رسد، پس زمینه بازی نیز تغییر خواهد کرد.

هر بازی چه ایرانی و چه خارجی دارای نقاط قوت و ضعفی است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

نقات مثبت بازی

بازی استاد میرزا به قدری خلاقانه طراحی شده است که آن را مشابه ایرانی و حتی خارج از کشور نخواهید یافت. این بازی دارای تعداد زیادی مرحله است و می تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

 

طراحی بازی و نوع موسیقی این بازی حرفی برای گفتن ندارد. شخصیت پردازی آمیرزا خیلی جالب است. در ابتدا علاقه زیادی به این شخصیت پیدا خواهید کرد.

گرافیک جذاب، صداگذاری مناسب، استفاده از عناصر سنتی و توانایی فنی مناسب از عوامل موفقیت این بازی است.

 نقات منفی بازی

البته ناگفته نماند که این بازی تقلیدی از سایر بازی های حدس است. دایره لغات این بازی ناقص است.

همچنین کاربر مجاز به پیشنهاد کلمات جدید نیست.

اگر از کاربران فعال این بازی هستید و دیدگاهی در مورد این بازی دارید می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران عزیز نیز با این بازی حدس کلمات جذاب و ایرانی آشنا شوند.

https://kojberim.ir/